Sunday, 20 December 2015

#Wordless2


Bismillahirahmanirahim,




#mulut orang tak boleh nak tutup, 
persoalannya semuanya rahsia tuhan layak ke kita persoalkan.

20 comments:

  1. Hakikat yg oerit tp terpaksa pendam n senyum sbb xnk tnjk krg ajar bla hati tergerak nk bls blk

    ReplyDelete
  2. hadui kan dah kena..sepatutnya tak perlu tanya kan Yana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi itulah manusia kan. Peringatan utk diri jugak.

      Delete
  3. betul la yana. kadang pernah terpikir nak jawab. tapi ntahlah . diam memang selalu jadi pilihan terbaik kan :)

    ReplyDelete
  4. Layan mulut orang memang tak abis. Ada je yang tak kena :)

    ReplyDelete
  5. biasalah tu..mulut org bukan mcm mulut tempayan yg boleh ditutup..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah yang kita mampu buat senyum dan sabar

      Delete
  6. Harapnya kata2 kita takdelaa sampai mmpersoalkan bnda yg blh kecilkan hati orang. Takut jugak tak sedar. :)

    ReplyDelete
  7. hehe... macam2 argue je apa yg Allah dh tentukan...

    ReplyDelete
  8. tak dpt lari dh persoalan dr org mcm tu..
    sabaq je lah.. itu yg terbaik.

    ReplyDelete
  9. beselah, mulut org kann... bukan macam tempayan, kalau tempayan, senang aje kita nak tutup kann... xpe, sabar je byk2 :D buat xtau je dekat org... xpayah layan :D lgi senang kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. silent is the best answer kan kak.
      tapi jiwa kena kental la

      Delete
  10. Begitulah realiti kehidupan.. macam kak aiza belum kahwin, orang sibuk bertanya bila nak kahwin.. ingat nak pilih suami main tangkap muat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. senyum sabar kenatalkan jiwa jelah kak , moga bertemu jodoh yang baik kak :)

      Delete