#Wordless8 :Selingan

By The KehalusanKelembutan - 15:51:00

Assalamualaikum ,
Bismillahirahmanirahim


Facebook


Rezeki manusia berbeza, ada yang nikah awal, nikah lambat, ada yang bertahun nikah tak ada anak, ada yang nikah tak nak anak lagi, macam macam ragam, yang perlu kita lakukan cuma bersyukur.


bersyukurlah.

  • Share:

You Might Also Like

19 comments

  1. betul tu bersyukurlah, semuanya rezekia dari Allah

    ReplyDelete
  2. Redha disamping terus ikhtiar...

    ReplyDelete
  3. Masing masing ada rezeki :) chill ^.~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan , :) Allah have a great plan for us :)

      Delete
    2. kan , :) Allah have a great plan for us :)

      Delete
  4. Akak tumpang angkat tangan jelah ;)

    ReplyDelete
  5. walau mcm mana pun allah beri kita syukur sbb aa nikmat lain lagi yg Allah lebih byk dari nikmat tu

    ReplyDelete
  6. Dia akan beri nanti once kita dah bersedia. Trust Him!

    ReplyDelete