Terkesan Dengan Video Ni.

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 14:42:00

Bismillahirahmanirahim.

Hari tu kawan saya ada up dekat status whatsapp satu video ni.  Kandungan video tu cukup terkesan untuk saya. Saya tak tahu orang lain. Ada getar dihati saat saya mainkan video tu. Lepastu saya minta kat dia video tu. Everytime saya rasa malas dan malas saya buka balik video tu.



Betul betul , deep sampai ke hati. Nangis tahu tak. Selalu minta dengan Allah nak bangun . tapi bila Allah kejut liat pulak. Malulah. Start dari tu  saya minta dan saya usaha untuk lawan rasa liat dan malas. dan mengantuk. Ada orang cakap, bila bangun malam ini siang akan mengantuk. Takut effect kerja . 

Pengalaman saya , Alhamdulillah segar bugar. Niat kita barangkali main peranan. Allah akan tolong kita . Lain rasanya bila bangun malam dengan bangun time subuh betul betul tu. Jom kita usaha sama sama. Yang payah sekarang ialah istiqamah . Nangis lagi. Moga bermanfaat.


Sampai Jumpa Lagi :)

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Alhamdulillah, bergantung kepada niat dan semangat..bagi Allah mudah dan pasti beri kita Rahmat kesihatan

    ReplyDelete