Thursday, 12 May 2016

Short Post

Assalamualaikum,
Bismillahirahmanirahim.


Ehem. Tak tahu nak mula dari mana, macam kekok nak update blog sendiri. Agak lama jugak tak menaip. Lepas entri ni tak tahu bila lagi nak update mungkin esok , mungkin entah tak tahu. Entri dekat draft ada saja. 

Maaf lama tak update dan alhamdulillah selesai semua pasal Konvokesyen. Dah jadi alumni UiTM Arau. Doakan yana , sebab kehidupan selepas ni semestinya lagi mencabar kan. Terima kasih pada yang masih singgah walaupun tak berupdate.

22 comments:

  1. Nape short sgt nih... Panjangkan skit... he he he...

    ReplyDelete
  2. Dah masuk Sya'ban kan yana...alhamdulillah...tak lama je lagi Ramadhan..moga yana terus mudah menguruskan setiap urusan.

    ReplyDelete
  3. Moga dipermudahkan segala urusan...

    ReplyDelete
  4. wah! tahniah yana! dah grad officially! next konvo giliran saya pulak! nerves sangat aih!

    p/s: wajah baru lah...huwaaa! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama dah barunya .. hehhe.
      Alhamdulillah terima kasih sofie , next is yours! sabaq noh yana tunggu setahun

      Delete
  5. laa..ingatkan sis JM je blog dah berhabuk

    ReplyDelete
  6. jap je kan...sikit hari lagi masuk Ramadhan

    ReplyDelete
  7. semoga sempat kita berjumpa dgn ramadhan. :')

    ReplyDelete
  8. Tahniah for graduation.

    Semoga kita sampai ke Ramadhan. :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah terima kasih ! ..
      Aamiin Aamiin

      Delete
  9. Slow2 menulis..nnt muncul la idea yg best2..

    ReplyDelete