#Maaf

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 18:24:00

Bismillahirahmanirahim
Allahuma Soli Ala Muhammad

Mula-mula sekali saya nak minta maaf sebab belum sempat balas komen dan terjah balik blog blog baru follow saya. Okey, berbalik pada tajuk hari ni, maaf. 

Saya nak minta maaf pada yang singgah blog saya dan bila nak baca entri nampak tulisan kerinting ni. Serius saya tak tahu sebab view dari Laptop saya , macam gambar satu lagi. Gambar kat bawah ni view kalau saya buka dekat phone . Mungkin yang mana buka blog ikut phone akan jumpa tulisan kerinting ni.
#GAMBARSATU

Dan kat bawah ni pulak view dari laptop saya, bila saya tanya beberapa rakan blogger ada yang nampak atas dan ada jugak yang nampak yang bawah, oleh sebab itu saya ambil inisiatif untu edit balik.Sebab saya sendiri tak pasti kat mana salahnya. Lepas ni kalau still kerinting lagi tolong beritahu saya boleh. Sekali lagi maaf.

#GAMBARDUA

Jangan serik datang blog saya , dan semoga bermanfaat .
Untuk Kak Farrah , maaf yana tak tahu jenis tulisan tu,
Buat SS, Maaf kecik besor kecik besor mata SS dibuatnya,
Buat Kak Ros Ni la puncanya yana privatekan blog 

  • Share:

You Might Also Like

42 comments

  1. Bukak pakai phone ok je. Tp view pakai mobile version .. heee ^^

    ReplyDelete
  2. asslmkm yana.. stkat ni akk masih boleh baca lagi blog yana..

    ReplyDelete
  3. sekarang saya guna laptop okay je.. :D

    ReplyDelete
  4. Dah ok dah... Jangan kerap sangat tuko skin blog... Lets its standard... Simple is beauty... YKK -Yana Kehalusan Kelembutan.. He He He...

    ReplyDelete
  5. ok je kak tulisan ni :)

    ReplyDelete
  6. Asalam TKK..saya jg mohon maaf..nampaknya tak terbagi masa. Jiwa nak blog tapi ada lagi yang lebih mendesak..

    ReplyDelete
  7. kak PC alhamdulillah ok lagi bila singgah blog yana tiada masalah yang timbul..

    ReplyDelete
  8. assalam Yana...maaf juga lama x singgah sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam Kak JM Alhamdulillah sampai jugok blog yana ye! ... jgn lupa datang lagi :)

      Delete
  9. Ok je Yana.dapat agak Yana privatekan sebab edit blog..hehehe.. simple macam ni dah cantik yang penting cepat loading.. err Yana kalau masuk blog akak cepat tak loading?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat je kak :) insyaAllah yana sedang cuba cari satu tema yang kena dengan jiwa yana dan state dengan satu tema je

      Delete
  10. nice r gini....saya pun teringin gak nak tanya pendapat pembaca macam ni...bagus utk pergerakan blog... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, memang bagus baru la tahu apa yang tak kena pada blog kita

      Delete
  11. ooo itu kisahnya...maaf yana..lama akak tak singgah umah yana

    ReplyDelete
  12. Saya juga mohon maaf sebab jarang singgah sini..

    ReplyDelete
  13. Apsal kna mntk maaf sbb x singgah?

    ReplyDelete
  14. Yana cpt mntk maaf kt akk sbb x singgah blog akk... haaa amacam?

    ReplyDelete
  15. kak mia pun nak minta maaf.. jarang nak ke sini...

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #22. maaf mia baru sempat nak blogwalking.

    blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2016/01/senarai-url-blog-22.html

    pemenang diumumkan kat http://www.mialiana.com/2016/02/pemenang-bertuah-url-blog-22.html

    ReplyDelete
  16. ehehe its okay darling.. skarang dah okay kan ?? wee..

    ReplyDelete
  17. ciksu buka by phone j. ok.
    mobile version

    ReplyDelete