Mula Semula

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 20:25:00

Assalamulaikum,
Bismillahirahmanirahim.

Penghujung februari , akhirnya Allah gerakkan hati dan jari ini untuk saya kembali disini. kembalinya saya menulis disini diharap mampu mengembalikan 'jiwa ' saya yang seakan menghilang. 

Saya rindu nak menulis macam dulu. Antara sumber penulisan saya dahulu ada ujian yang saya hadapi. Kalau dulu, saya tak reti macam mana nak share dengan  orang sekeliling, makanya di blog ini saya curahkan segalanya. 

Mungkin kerana terlalu banyak bercerita hingga lupa nak simpan untuk diri. Saya harap saya mampu menulis lagi. Macam pernah kata dulu, kalau dapat ditulis segala monolog dalaman , mungkin saja dua ke tiga buku dah saya ada sekarang. 

Sekarang, saya tengah belajar bergantung pada diri sendiri dan semestinyalah bergantung pada Allah juga. Saya bukan nak bna jurang tapi saya nak belajar hidup tanpa mengharap yang manusia itu akan selalu ada untuk kitakan. dan akhirnya kita akan derita tanggung kehilangan itu. 

doakan saya dapat bagi input, doakan internet tak semput untuk update blog macam dulu. dan doakan Allah lapangkan masa saya untuk memberi disini :)

  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. same la kite berdoa
    chiayokk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih , moga kita sama sama berjaya eh tiba tiba :)

      Delete
  2. singgah sini & follow blog ni. Jadi independent tu lagi bagus sebab perangai manusia ni kita tak boleh nak jangka. Selamat kembali sis :D

    ReplyDelete
  3. teruskan menulis dan berkongsi ye TKK..sis JM support dari jauh

    ReplyDelete