#TerimaKasih 5

By The KehalusanKelembutan - 13:13:00

Assalamualaikum , 
Bismillahirahmanirahim👋



[Entri Penghargaan] Alhamdulillah masih punya ruang untuk berada disini, Sekalung maaf andai tak mampu mengunjungi rakan blogger lain. Ruang waktu yang ada saya cuba gunakan sebaiknya. Sebenarnya minggu lepas balik kampung, laptop tinggal kat rumah. Malas bawak. Malas lagi dan lagi dan lagi.



Nak dijadikan cerita , sehari lepas bertolak ke kampung, abang pos datang rumah, dan Alhamdulillah adik saya ada, dia kerja so tak ikut balik kampong. Dia whatsapp kata ada  barang sampai. Saya pelik jugak tapi bila dia tunjuk gambar terus sengih. Sabar je lah tak boleh buka sebab jauh. So adik saya letak cantik je atas meja kat bilik.Beberapa hari lepas tu  bertolak balik Terengganu, sampai je masuk bilik , nampak sampul terus buka. Nampak tak ? excited sangat. Guess who? SS dan Sis JM.




Terima kasih kasi gift ni kat yana, maaf lah anda berdua. Yana tak tahu nak cakap apa. Moga Allah balas semua kebaikan kalian. InsyaAllah kalau ada ruang dan waktu yana ziarah blog sis berdua. Doakan yang baik baik eh J

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Excited kan,..berbunga-bunga hati dibuatnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu. sangat lama lama ada kebun bunga dlm hati :)

      Delete
    2. Kebun bunga yang mekar dan subur 😊

      Delete
  2. Jeng jeng... dah sampai eh... thanks YKK sebab memeriahkan pondok buruk SS sepanjang tahun 2016... muahhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf lamabt bagitau hahahha :D saya suka saya suka

      Delete