Dari Cik Arau untuk Cik Kota baharu

By The KehalusanKelembutan - 23:53:00

Bismillahirahmanirahim,


Alhamdulillah , Allah bagi peluang untuk kita sambung perjuangan ini sahabat. Masa saya tulis ni, saya memang terdetik untuk hadiahkan awak kata-kata ni,

ia bukan emas pertama , cuma sandaran kata dari insan bernama sahabat.




Assalamualaikum , cik kota baharu,
saya tahu, cik Kb berat hati sangat, sedih, yelah nak tinggal family kan,  Cik Arau  pun lalui benda yang sama, mula-mula macam tak rasa papepun, semakin dekat semakin rasa sayu, normalkan benda tu,


Cik KB, sekarang awak ditimur saya di utara,
Tapi awak kena ingat ada jambatan yang sentiasa menghubungkan kita,
doa. awak doakn kita, kita doakan awak.


Cik Arau ni tak kuat pun,
Tapi  Cik Arau nak Cik KB kuat,

Moga kita saling menguatkan,
saya nak kuat kerana Allah untuk salurkan kekuatan yang sama untuk awak Cik KB,
so saya nak Cik KB kuat kerana Allah untuk salurkan kekuatan yang sama untuk  Cik Arau okey.
saya ingat lagi awak cakap ada Allah antara kita,
so Cik KB jangan takut okey.



Cik KB, saya tak janji KB itu macam dungun,
macam kampung Gong Tok Nasek,
Tapi apa yang pasti,
Allah takkan campak kita kat sesutu tempat,
melainkan DIA nak hadiahkan sesuatu.
sesuatu itu "Kekuatan" "ketabahan" "berdikari"


Senyum eh, saya lambai dari jauh.
Kat mana pun kita ingat Allah ada.
Bila ujian datang , didik hati untuk bersangka baik dengan DIA eh.





Cik KB aka Raja Noraimah, Cik Arau aka Nurliyana,
 doakan moga Allah limpahkan kekuatan dan keredhaanNya atas laluan yang DIA pilih untuk kita ^^


  • Share:

You Might Also Like

0 comments