Tak sangka macam ni?

By The KehalusanKelembutan - 22:00:00

Bismillahirahmanirahim



Personaliti berbeza?


senyum dia tu , marah dia tu. itulah dia.

situasi time [DIPLOMA]

M: dulu tengok yana dari jauh mcm sombong je, takut nak tegur.
Y: eh, takpe , kenal dulu baru tahu.
M: gini eh yana sebenarnya,
Y: [senyum suda]

situasi tadi [DEGREE]

F: orang tak sangka yana macam ni, lawak.
Y: huhu, yana memang gini la, kenal dulu baru tahu.
     time tegas tegas, time budak2 haru jadinya.



****

Biarkan orang berbicara,
biarkan orang menghukum,
masih tersenyum,
masih menerima.

Diam,
biar masa, dan ketika 
merungkai siapa saya.
tidak baik,
tidaklah sempurna.
masih mencari hakikat diri
Yang penting redha dan pandangan ilahi .

Dia akan biarkan manusia terus menghukum.
kerana dia penat letih,
mempertahankan dirinya :)

saya :)

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. :)

    ckk memang lain. masa mula-mula tegur (dekat laman sosial) saya ingat ckk macam serius je. tapi lepas tu pandai bergurau dan 'amboi' kan saya kat twitter hihihi...

    ReplyDelete
  2. okey, sekali tu je.
    tak buat dah.
    jadi serious balik.!

    ReplyDelete
  3. alolololo...merajuk pula -,,-

    maaf ya :')

    ReplyDelete