Langkah Seterusnya

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 18:35:00

Bismillahirahmanirahim,


Tinggal beberapa hari je lagi, saya akan mula melangkah ke dunia baru, dunia yang pernah saya jenguk sekejap dulu. Dunia "pekerjaaan" . Alhamdulillah unofficially graduated!
Alhamdulillah rezeki. InsyaAllah . Berharap dengan bermulanya satu lagi episod baru yang bakal tercoret dalam diari kehidupan saya, membawa saya lebih dekat dengan Allah.

Mungkin langkahan saya kecil kali ini, tak mengapa saya pilih langkahan kecil untuk bermula , untuk mencipta sesuatu yang besar satu hari nanti mungkin. Zaman 2015 ni kita tak boleh memilih sangat.

Siapa sangka cita cita masa zaman hingusan jadi nyata , walau ia mungkin sementara, jika dilihat pada jalan yang Allah tuliskan buat saya lalui, boleh dikata kan tidak mungkin saya akan mencapai cita cita zaman kanak kanak saya. Doakan yang terbaik.

Moga segalanya dalam redha ilahi .

  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Selamat melangkah ke alam perkejaan.. Betul.. Zaman sekarang ni tak boleh memilih sangat.. Grab je dulu mana peluan yg ada.. Btw, singgah sini membalas kujungan.. Tq sudi singgah ke blog MD.. Done follow sini.. ^^,
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  2. hye...singgah sini nak ucap terima kasih sebab rajin baca entry and tinggalkan komen di blog Syira Lokman :) semoga murah rezeki ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih jugak syira :)
      teruskan berkongsi.
      Aamiin

      Delete
  3. Hai.. cakk.. Jemput Join dan memeriahkan Giveaway Birthday Mum & Sister Tengkubutang yang sedang berlansung sekarang yea.. ada lagi "2 HARI" je untuk submit entri.. Pemilihan Pemenang adalah secara Random.. Hadiah berni;ai Lebih RM500 untuk dimenangi.. jom join.. mana tau ini rezeki Anda?? meh meh join.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/2015/08/giveaway-birthday-mum-tengkubutang.html

    ReplyDelete
  4. selamat menempuh alam pekerjaan. abam follows your blog...

    ReplyDelete
  5. semoga berjaya dunia dan akhirat :)

    www.syirasophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. salam singgah sini dik...selamat melangkah ke alam pekerjaan...semoga di permudahkan segalanya....

    ReplyDelete
  7. All the best... jemput singgah

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my

    ReplyDelete