Disini Jua Memori Tercipta ♥

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 14:13:00

Bismillahirahmanirahim..

UiTM Kampus Dungun


Alhamdulillah selesai sudah perjuangan 3 tahun dibumi UiTM Kampus Dungun, semalam selepas berakhirnya paper terakhir Operation Management.

Kata dimana ada terciptanya pertemuan , pasti  pada akhirnya akan perpisahan. dan itulah yang saya lalui semalam. Sayu meninggalkan bumi dimana nilai persahabatan, pengalaman dan kenangan bersatu. Bukan pelajaran yang saya belajar namun juga pelbagai nilaian informal hingga terciptanya saya sekarang. walau berjuta ayat tak mampu menceritakan semua itu . Kini yang tinggal hanya gambar sebagai kenangan.

Moga Allah selalu jagakan kamu semua wahai sahabatku , merindui kamu sepanjang waktu, jua mendoakan kamu berjaya dunia akhirat :)

Tiga tahun lalu  bumi itu asing bagiku , kini aku akan merindui setiap inci langkah ku disana.

Terima kasih buat segalanya Ya Rabb.

Disana memori tercipta, hati sayu meninggalkan bumi UiTM.

Pengalaman dan kenangan yang tak terucap dengan kata. Buat classmate , kita akan rindu korang semua. terima kasih .maaf andai terkurang dan terlebih sepanjang kita bersahabat.



Buat rumate2 kita dari semester 1-6, DYB127,PHA206, 2 sem di PHA106 ,DYB025, DYB024..terima kasih sudi terima tangis tawa sengal saya sebagai rumate. terkasar tercubit terpukul maafkan yana eh :P.
Buat lecturer part 1-6 terima kasih atas curahan ilmu. Maaf kan andai ada dalam kelas tertidur, terberbual .. hehehe 


#OnlyInUitm they call me Yana Comey, Ustazah, Ummi :P
Dalam ketidaksempurnaan sebagai seorang banyak silap dan salah maafkan yana.
Terima kasih atas memori ini ♥

Ya Allah jaga sahabat-sahabat ku ini walau aku tiada disisinya :)
 


  • Share:

You Might Also Like

3 comments