TIGA

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 21:05:00

Bismillahirahmanirahim,



Hai, dah nak habis bulan tiga baru reti nak buka blog ke? Yes, sebab sekarang tengah cuti, jadinya saya rajin kan diri buka blog sebab dah tak tahu apa nak buat cuti cuti ni.  
Macam biasalah bila buka blog setelah lama tak melawat kawasan ni rasa macam blur tak tahu nak cakap apa tapi kalau tak teruskan maknanya takkan adalah entry ni.


Oh ya satu saya nak cakap sebenarnya saya ada rasa nak menulis semula sebab saya ada menulis content  di Instagram Reading Muslimah. Ini satu komuniti yang mengumpulkan muslimah muslimah yang suka buku, kat sini kami share tips, share review buku, event pasal buku dan macam macam lagilah. Seronok bila jumpa satu komuniti yang berkongsi minat yang sama.



Mereka mereka bukan biasa biasa, kecil pulak rasanya duduk dikalangan mereka. Tapi takpelah jadikan satu cabaran buat diri sendiri untuk lebih rajin membaca. Yeah. Okey sebenarnya di reading muslimah ni mereka ada ramai content contributor termasuklah saya.  So kalau korang pun berkongsi minat yang sama atau baru berjinak jinak dengan buku boleh lah follow instagram reading muslimah. Oh ya saya pun baru tahu mereka dah buat page untuk Reading Muslimah di facaebook . Search je reading muslimah insyaAllah jumpa tu.


Okey tu jelah kot, sebenarnya tak rancang pun nak cerita pasal RM, tapi tiba tiba idea muncul, so bermanfaatlah  jugak kan . Akhir sekali terima kasih kak Jida dan Kak Safa, Yana appreciate sangat peluang dan ruang ni. Sampai rindu pada blog dan menulis ni. 


Korang, bolehlah ke Instagram RM , moga bermanfaat. Okey setakat ni dulu, jangan lupa doakan kerajinan seorang liyana okey. Sampai jumpa  :)

Instagram : Reading Muslimah

Ini pula link saya punya content :


  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Moga terus rajin bukak blog. haha

    ReplyDelete
  2. Bagus ni, semoga berkobar2 semangat nak menulis :)

    ReplyDelete
  3. bagus korang ada komuniti cemtu. ada juga kawan yang share material macam ni.
    akak x minat membaca tapi if its diringkaskan dan padat insyallah baca juga. ilmu kena cari walau malas sekalipun..

    ReplyDelete
  4. Thank you for sharing this.. Dah follow.. menarik juga.. semoga terus menulis ye..

    ReplyDelete
  5. lama tul x update blog..mesti kesibukan datang kembali ni..jgn lupa pada sis jm tau

    ReplyDelete