Bismillahirahmanirahim,
Allahuma Soli' Ala Muhammad.
Kalau sapa sapa yang dah singgah blog ni masa awal tahun baru rit mesti perasan ni bukan entry pertama tahun ni, kan. Mana entry tu? saya draftkan, kenapa? InsyaAllah nanti saya cerita.
ok, actually tahun lepas sungguh saya rasa macam tahun lepas bahagia sangat walaupun ada lah sikit sikit tangisan, cuma saya rasa tak secure bila bahagia sokmo, sebab takut lagha, takut jauh dari Allah. Jadi tahun ni 2016, Allah kasi ujian pertamaNya.
dan saya selalu fikir macam mana nak positifkan diri, dan bersangka baik dengan Allah, dan apa yang nikmatnya bila sangka baik kita tu di balas dengan satu nikmat yang lain , mengantikan rasa pedih ujianNya. Alhamdulillah.
Banyak saya nak update sebenarnya , apa ujian tu apa nikmat tu, insyaAllah saya akan abadikan diblog ni, nanti moga menjadi inspirasi kelak. Walaupun tak seberapa :).
InsyaAllah, doakan .
Terima kasih bagi saya sudi datang saat saya tak update anything , gigih tinggalkan komen , ya saya baca, nanti saya reply .
Allah Ya Baari'. Allah Ya Razzaq Allah Ya Qowiyy .

