*Bismillah*

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 16:47:00




Kalau diikutkan , memang lama sangat dah tak datang sini. Entah, memula dulu buka jugak dekat phone sekarang, selagi tak buka laptop selagi tulah blog ini sepi. Bila lama tak buka, lama tak menulis dekat sini. rasa lain. Tak sibuk mana pun real life saya, cumanya malas nak buka laptop. huh. Tapinya teringat jugak rakan2 blogger yang lain. Selalu je tengok yang update sosial media lain. Maafkan saya. saya ingat je awak awak semua, cuma tak mampu nak ada kat sini selalu. Rindu je, nak blogwalking macam dulu,boom sana boom sini lawan dengan kak Jari Manis. hahaha.  Tapi tulah.

Jadi saya mohon doakan saya selalu walau saya tak disini selalu.

-Yana

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. semoga dapat aura rajin lepas ni sbb kite rindu awak :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Yana, kak ana pun lama dah tak blogwalking ziarah adik2 semua, semoga terus dipermudahkanNya segala urusan buat Yana..Aamiin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam :) insyaAllah moga kak ana juga dipermudahkan urusan

      Delete