PBAKL oh PBAKL

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 20:52:00

Bismillahirahmanirahim,
Assalamualaikum.



PBAKL dah berlalu tapi suasananya buat saya rindu. Tak saya tak pergi pun. Kerja plus jauh  memang tak gigih la nak pergi walaupun rasa macam nak nangis kalau tak pergi. Haa amacam complicated tak seorang liyana. hee.

Pada mulanya saya redha kan saja tak boleh nak pergi beli buku tu tapi ImanPublication IP) hari -hari update tentang promosi my fav books, dan saya hari hari didihdangkan dengan promosi gitu, ngadulah kat adik yang sama naik "hantu buku" dengan kita. She just told me to sabr. hahaha. 

Saya pun post dekat facebook dan tanya kawan -kawan yang tinggal belah sana. Memasing nak tolong tapi tak confirm boleh pergi. Dan nak dijadikan cerita, saya follow rakan blogger ni, baru je follow dekat twitter, dan mungkin saja Allah telah tulis dialah orang yang akan tolong saya.






Proses yang mudah, selepas beberapa hari dia hantar gambar buku. Baru tengok gambar buku dah rasa nak nangis macam mana, dan apa yang paling menguji iman ialah menunggu abang pos laju datang hantar. Seminggu penuh ketabahan. Tambah tambah baca timeline twitter lagi lah.




Till now saya tak baca pun lagi buku buku ini. Sebab buku ini masih dalam waiting list katanya fatihah. hehehe. Apa pun terima kasih Blogger Kimchaa. Alhamdulillah tak pernah bersua muka bukan bererti kita tak boleh gain trust kan. Terima kasih sebab sudi bahagiakan akan dengan pertolongan ini. Moga Allah lindungi awak selalu . 

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Alhamdulillah.. memang dah nak dapat belikan.. Allah permudahkan urusan awak..

    ReplyDelete
  2. Waaaaah banyak koleksi buku Lia..
    Menarik, bila dah ada bila-bila pun boleh baca, puas hati kann.. hehehe

    ReplyDelete
  3. wahhh.. dipermudahkan urusan tkk...

    psssttt... terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #30.

    Blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2017/05/senarai-url-blog-30.html

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari ini. Gud luck.

    - Mia Liana

    ReplyDelete
  4. Hi Ucing singgah dari segmen mia liana (^_^).Selamat berpuasa...

    ReplyDelete